Какво да правите, ако сте платили за повече електронни винетки?

Какво да правите, ако сте платили за повече електронни винетки?

Агенция "Пътна инфраструктура" съобщава, че в Националното ТОЛ управление са постъпили 11 молби за възстановяване на парични средства при покупка на електронна винетка. Те са били изтеглени от сметките на потърпевшите, но без да получат винетка срещу тях.

 

Случаите са от началото на януари, когато имаше проблеми със системата, съобщават от "Пътна инфраструктура", цитирани от trafficnews.bg. Молбите са обработени и част от средствата са възстановени, а останалите също предстои да бъдат върнати.

 

Какво да правите, ако и вие сте сред засегнатите?

 

Подгответе заявление в свободен текст, в което описвате казуса и го адресирайте до председателя на Управителния съвет на Пътната агенция. Необходимо е да представите следната информация: 

- ако сте направили картово плащане - регистрационен номер на автомобила, PAY номер, начин на плащане - официалния уебсайт, терминал за самотаксуване или мобилно приложение.

- ако сте платили чрез терминал - обекта, където се намира устройството, при плащане в брой - разписка, при плащане по банков път - платежно нареждане със съответния PAY номер и регистрационен номер на автомобила.

 

Подаденото искане ще бъде разгледано и сумата ще се възстанови до 30 дни, като за целта е нужно да се посочи банкова сметка, на която ще бъде възстановена сумата.

 

Имайте предвид обаче, че ако вие сте допуснали грешка във въвеждането на данните и сте сгрешили регистрационния номер на автомбила, сумата няма да бъде върната.